مهرانمهران، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات مهران

تولد 1 سالگی مهران

1392/7/26 3:54
نویسنده : مامان مهران
229 بازدید
اشتراک گذاری

  اشک شادی شمعو نگاه کن                 که واست میچکه چیکه چیکه

کام همه رو بیا شیرین کن                          بیا کیک وببر تیکه تیکه

        همه جمع شده اند دور تو امشب                    گل بوسه میدن که بچینی

در جشن تولدت عزیزم                            همه انگشترن تو نگینی

نگاه کن هدیه هارو                    نگاه بادکنکارو

همه رقص و رنگی                                 عجب شب قشنگی

تولد تولد تولدت مبارک                        مبارک مبارک تولدت مبارک

عزیز دلم باورم نمیشه یک سال در کنارمی با تو روزها و شب های من وبابات قشنگتر میشه ما جشن تولدت و23 جشن گرفتیم بابای سه شب طول کشید تا خونه رو برات تزیین کنه منم مواظب شما بودم تا خراب کاری  نکنی مامانی ما 60 تا مهمون دعوت کرده بودیم برای تولدت اینم عکسهاش 

اینم میز عصرونهپسر  گلم من و بابای برای تولدت برات ماشین خریدیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمد
10 مهر 92 4:36
سلام به خانواده مهربون خداوکیلی مهران جون خیلی دوست داشتنیه من عاشق کوچولوهام خیلی تولد مهران عزیزم مبارک باشه انشا الله خدا حفظش کنه براتون از طرف من یه بوسش کنین مرسی مواظب مهران کوچولو ناز باشین چش نخوره ایشا الله
مامان هدیه
13 مهر 92 12:05
سلام خوبی تازه با بلاگت آشنا شدم خوشحال میشم به منم سر بزنی آپم از اتاق پسرم بهراد هست نظر بدی خوشحال میشم